mandag den 23. maj 2011

Suppedag

Ja når planen skrider her på sådan en træls mandag, så er det jo godt at vejret er gråt og der er suppe i fryseren :)
En omgang oksekødssuppe med kød- og melboller kan altid bruges! Også selvom kalenderen egentlig gerne skulle give varme og solskin :)

Jeg nåede ikke ud og handel igår og i dag skred min planlægning også lige i svinget. Så jeg måtte grave lidt dybt i fryseren. Bilen kører træls, patienten kom ikke til tiden til sin neuropsykologiske samtale, som jeg skulle overvære. Da han endelig kom var han dybt deprimeret og ønskede ikke at jeg skulle deltage (og de er jo helt ok), jeg kunne ikke køre tidligere fra arbejdet som planlagt, Kenzo skulle til dyrlægen så skulle tilbage til Klarup efter ham for at køre til Aalborg og så tilbage til Klarup igen! Og ja så er mit hovede næsten en stor bums efterhånden. Åååååh aner ikke hvad jeg gør forkert!

Jeg synes bare tingene går meget nemmere når Søren er hjemme - men frem til fredag er han på vagt oppe i Frederikshavn, så jeg må klare hus og vovse alene. Puha bare tanken om at de er væk det meste af juni måned!

Men heldigvis er jeg da blevet mæt nu og Kenzo fik ros ved dyrlægen.
Vi var afsted sidste mandag fordi han havde fået rifter i sit ene øje. Det er nu helet op med øjendråber, som vi skal fortsætte lidt med for at det bliver helt fint. Og så fik han en sprøjte med binyrebarkhormon for en uge siden pga. operationen. Og hun synes den har hjulpet. Så han fik topkarakter - dog ikke fra mig som skulle betale regningen! ;)


Nu tror jeg at det er tid til at komme ind og putte under dynen. Jeg har sovet rigtig dårligt i nat og der er ikke rigtig noget sindsoprivende i TV.

Og så må det vist være nok brok fra mig i dag ;)

Ingen kommentarer: