tirsdag den 24. maj 2011

Et kort pip!

Jeg havde store intentioner om at blogge om min herlige dag og min super gode (og ikke mindst sunde) mad her til aften.

Men jeg må give op for kræfterne.
Jeg mistænker min mavesygdom for at være i udbrud igen nu, da jeg igen har brug for min medicin dagligt og næsten altid supplerer op med smertestillende. Og oveni hatten så fryser jeg helt og har nøsen utroligt mange gange.

Så jeg vil smutte under dynen nu og se om jeg er mere frisk imorgen tidlig!
Blomster fra Søren, som jeg fik for noget tid siden!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder ikke rart, god bedring til dig...

Mange hilsner
Birthe

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Iih altså. Rigtig god bedring. Håber dig og kenzo snart er helt på toppen. Gode tanker herfra.

Malene uden R sagde ...

Tak, hvor er I søde! :)