onsdag den 15. juni 2011

En dag i sengen!

Jeg er hjemme fra arbejde i dag med noget i stil af en mandeinfluenza!



Jeg har pakket mig ind i en masse tøj, så jeg hurtigt kan komme af med sygdommen! Men puha hvor er det ikke rart, når jeg har feber i forvejen.
Jeg har næsten lagt æblejuice i drop, for at få noget væske. Min hals kan slet ikke holde til at spise noget, så må forsøge at holde væskebalancen i mig.
Og så har jeg min computer og tv'et at hygge mig med :) Det er kedeligt at være syg! Og ikke mindst at være det når Søren er på sejlads, så der ikke er nogen til at sørge for mg. Bettemanden er ikke til megen hjælp :)


3 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Rigtig god bedring til dig søde ven :)

Sofie sagde ...

God bedring!! :)

Malene uden R sagde ...

Tak for jeres hilsner :)
Jeg har netop lige spist mit første måltid i dag og været ude i samfundet og købe smertestillende og halspastiller. Så må det gerne gå fremad nu :)