torsdag den 30. juni 2011

Onsdagsenergi!

Jeg havde igår lidt forbedret energi (den varede dog ikke evigt!), så der skulle ryddes lidt op i huset og terrassen skulle shines op!

Jeg købte for nogle uger siden denne fine dug fra Kvickly, som passer perfekt til vores havebord. Og den har akrylbelægning! Jeg købte samme dag nogle dugholdere fra Søstrene Grene - synes de var rigtig søde :)

Der var også tid til lidt hygge med sund snack og læsestof!
 Aftenens menu stod på tunmousse med inspiration fra Lise.
 Og er dejligt, skønt, afkølet glas abrikossodavand til at skylle ned med :)
Der er lidt søde sager, som snart skal spises herhjemme. Så vores TripTrap-plint er blevet fyldt godt op med lidt chokolade. Mums!

Jeg er træt efter dagens program, så det vil I høre mere om imorgen :) Nu vil jeg slappe af på sofaen med en skøn film på Kanal5

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

En hyggelig omgang! Lækker mad og god læsning :)

Og hvor er den dug bare fin!

Malene uden R sagde ...

Ja, synes den summer af sommer, så den måtte med hjem fra indkøb :))