mandag den 27. juni 2011

Madplan uge 26!

Mandag - Rester.

Tirsdag - Kartoffelmuffins med rejer.

Onsdag - Tunmousse.

Torsdag - Rugbrød eller andet let.

Fredag - Svigermor har fødselsdag.

Lørdag - Salat eller suppe (er alene hjemme).

Søndag - (Hjemmelavet) junk.

Nu vil jeg prøve at igang med madplanen igen! Efter sidste uges indlæggelse trænger jeg til at få noget fornyet energi - og det håber jeg en struktureret madplan kan hjælpe med.

Aftenens menu bød på rester. Egentlig havde jeg ikke lyst til noget specielt (hurra for madlede pga. varmen og sygdommen! Hm!). Men jeg tog et kig i fryseren og sørme om jeg ikke lige fandt to pandekager med spinatfyld, som madleden ikke vandt over! De blev varmet og så lavede jeg en nem salat dertil.

Min mobil vil ikke overføre billeder til computeren, så kan desværre ikke vise min fine tallerken. Men hvor er det skønt at min salat består af bl.a. agurk og peber fra drivhuset - og snart følger tomaterne trop. Mums! :)

Ingen kommentarer: