torsdag den 9. juni 2011

Puttetrold!

Jeg er træt og uoplagt for tiden og har haft en sygedag igår, hvor jeg først sagde godmorgen til min lille vaps 14.30!! Jeg døjer med meget hovedpine og den tunge luft har ikke ligefrem hjulpet på det.
Jeg håber på at weekenden bliver meget bedre og at jeg ikke skal tilbringe den i sengen - for vejret skulle jo gerne blive dejligt :)

Så det hedder allerede godnat nu. Men jeg glæder mig til at blogge lidt mere her i weekenden - for selvom jeg er utilpas, er der stadig sket lidt ting herhjemme i det lille hjem, som fortjener at blive vist frem :)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

ØV altså. God bedring, håber snart Du er på dupperne igen.

Malene uden R sagde ...

I dag er allerede meget bedre, så ser frem til weekenden :)
Og tak for tanken :))