tirsdag den 28. juni 2011

For langsom!

Kender du det, at du har set på et par ting på nettet du godt kunne tænke dig, men ikke lige synes pengene er til det? Og pludselig får du lidt luft i økonomien til selvforkælelse. Det skete for mig i dag - bare ærgeligt jeg er så forbandet langsom om at tage beslutninger. Nu er kjolen nemlig væk i den størrelse jeg skulle have - den er faktisk udsolgt i alle størrelser :( Nu må jeg smutte ind i butikken hurtigst muligt og se efter den - men tvivler på at de stadig har den der. ØV!

Så er det godt at der er is i fryseren, så jeg kan trøstespise lidt her til aften :) Har heller ikke den vilde appetit i dag, men der kan sjovt nok altid blive plads til en is :)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Hej Malene :)

Det kender jeg bare alt for godt, det er typisk! Jeg er så begyndt at købe det i stedet, og så spare i den næste måned, men den taktik er vist heller ikke altid lige god ;)

Kh Anne :)

Sofie sagde ...

Øv hvor ærgerligt! Jeg kender det også kun alt for godt.
Jeg håber det lykkes for dig at finde den i butikken :)

Malene uden R sagde ...

Anne - den taktik må jeg vist også til at prøve :) Selvom det hedder fællesøkonomi herhjemme :)

Sofie - ja, jeg må tage mig sammen og komme ind til byen her i ugen, så jeg har en lille chance :)