mandag den 27. juni 2011

Tidsfordriv!

Jeg er stadig sygemeldt og ååh gud hvor føles tiden lang! Fik en snak med min læge i morges og han fraråder mig at starte på job lige pt, da jeg fortsat er ekstremt træt og jeg har stadig skæve blodprøver.

Så er det jo godt at jeg har min bette ballademager at kunne fordrive tiden med :)

Søren var ude og handle forleden dag og med hjem kom en kæmpe-frisbee til Kenzo :) Han tosser rundt i haven og nyder hundelivet :) Dog har frisbeen set bedre dage - jeg tror ikke den er egnet til en vild hundevaps med krudt i nummeren <3

Vi fik hentet vores nye havehynder forleden - mon ikke de skal afprøves her om lidt sammen med en kold kande rød saftevand! Vejret er jo perfekt til afslapning i haven i dag :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser hyggeligt ud. Jeg kommer og underholder bettemanden i uge 31 - og søs :) Knus din C