lørdag den 4. juni 2011

Hyggedag! #2

Har endnu en af de der dejlige hyggedage i dag :)

Jeg har været på Hjallerup Marked fra i formiddags til kl. 16 og fået en GOD krebsekulør! ;) Uha håber den bliver pæn med tiden :)

Jeg smutter hurtigt videre til næste hygge på programmet. Jeg skal hjem til søde Maria, som også læser til lægesekretær, og hygge med god mad, snolder, sladder, boksning og nååh ja også hendes forlovede, Peter :)
Lidt bland-selv-slik fra markedet - en obligatorisk ting at få med hjem :)

Hvor bliver det skønt at se om Kenzo og Fiona kan holde deres aktivitetsniveau på minimum - det er første gang siden hans operation i februar, at han er sammen med sin aktive kæreste igen :)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Sikken en dejlig dag. Jeg var også forbi Hjallerup marked i går ;) Her fik jeg dog brændte mandler med hjem, hvilket er ret obligatorisk herhjemme :) og ja tak til kuløren, jeg fik mig også godtnok en brænder igår ;)

Skønt med Kenzo, hvor må det være dejligt at kunne boltre sig friskt og aktivt igen :)også med kæresten? Ikke dumt ;)

Malene uden R sagde ...

Ja, puha en kulør man kan få deroppe. Jeg fik min veninde til at smøre min ryg godt ind, da min kæreste er ude og sejle i et par uger og fingrene kan bare ikke nå derover. For det gør godt nok lidt nuller-naller her til aften.
Og der er bare nogle obligatoriske ting man skal have med hjem, når man er på marked :)

Ja, han har rigtig nydt at komme ud og hygge sig her til aften :) Og det har ikke virket til at han har haft ondt. Fantastisk! :)