tirsdag den 11. oktober 2011

Forårsklar!

Har brugt fridagen i dag på en frisk cykeltur ned i byen og handle og så har jeg været i haven.
Og så fik jeg først vand i hanerne herhjemme ved 18 tiden - selvom det blev lovet kl. 11.30! Det er bare træls at undvære og specielt når jeg har været hjemme hele dagen.

Men nu er drivhuset ryddet for planterne her fra sommeren og er jo næsten gjort forårsklar :)

Jeg har plantet jordbærstiklingerne og tyndet godt ud i jordbærplanterne, som var der i forvejen da vi flyttede ind. 
Her var lige et par af stiklingerne! :)
Og nu er energien også opbrugt for i dag. Jeg var ihvertfald glad for at aftensmaden stod på rester og derfor kan jeg bare slappe af i sofaen.
Lysene er tændte og tæppet er trukket helt op omkring ørene :) Mmmmmh! Og så er det endda kun tirsdag i dag!? :)

Ingen kommentarer: