søndag den 23. oktober 2011

Stille start!

Jeg har været længe om at komme igang i dag!
 Vi var hjemme ved mine forældre i går og fejre min mor sammen med mine søskende. En rigtig dejlig dag og aften og længe siden jeg har hygget mig så godt i deres selskab!

Jeg beklager det trætte ansigtsudtryk - min sygdom er på vej i udbrud for tiden, så sover elendigt om natten!
Og bettemanden var selvfølgelig også med og klædt fint på

Jeg startede derfor morgenen med et stille og roligt "morgenbord"


Det blev både til en portion Kellogg's Coco Pops, amerikanske pandekager og et rundstykke.
Det er ikke normalt at jeg spiser et produkt som Coco Pops, men da jeg var nede og handle i morges i Fakta var de på tilbud, og så tænkte jeg at det kunne være hyggeligt lige at have sådan en pakke herhjemme til weekenderne :)

Vaskemaskinen kører allerede for anden gang i dag og Søren ligger og sover rusen ud. Jeg var først inde og hente ham i Nørresundby kl. halv 9 (!!?), da han var til en kammerats 30-års fødselsdag efter min mors fødselsdag i går. Det tager vist hårdt på ham :)
Imens har jeg besluttet at mig og bettemanden skal have en stille og rolig søndag sammen :) Der er sat dej til hævning til madpakken og så skal jeg forberede fremlæggelsen af vores projekt til på torsdag, hvor jeg også skal have læst et andet projekt igennem og prøvet at forberede lidt spørgsmål.

Der er nok at gå igang med i dag! :)

Hvad står din søndag på!?

Ingen kommentarer: