mandag den 10. oktober 2011

Min baggrund!

Inspireret fra en anden blog (kan simpelthen ikke huske hvilken i skrivende stund! Link gerne hvis I kan) fik jeg lige lyst til at vise jer det billede, som pryder min baggrund på computeren for tiden.

Der er ingen tvivl om at Kenzo har vundet en stor plads i mit hjerte og han betyder simpelthen så meget for mig. Det var en hård tid da han i februar fik konstateret en diskusprolaps i nakken og vi var tæt på at miste ham! Man kender bare til det her specielle bånd mellem ejer og hund, når man selv har dyr.
Han betyder dog ikke så meget for mig som Søren gør, men indrømmer gerne at de ikke ligger langt fra hinanden :)

Det er da også Kenzo med sit skæve udtryk som pryder baggrunden
<3
Hvilket billede er på din computerbaggrund og hvorfor har du netop valgt det?!

5 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

åååh, han er da også fantastisk den bette vaps :) Hehe, jamen egentlig plejer der at være et billede af Chillum og Peter sammen, på min baggrund, men ikke lige for tiden. Efter jeg har fået mit nye og højt elskede kamera, så er det et smukt billede af græsstrå med morgendug på, som pryder min baggrund :) Jeg skifter dog jævnt tit, så mon ikke snart der igen er en vaps og en dejlig gemal på skærmen ;)

Malene uden R sagde ...

De kære mænd og dyr kan da også få sneget sig ind alle steder! :)
Naturbilleder er nu også gode som baggrund - de kan give en dejlig ro :)

Anne sagde ...

Jeg elsker også min hund - well mine forældres, men han er en deler:-)
Pt. er min computerbaggrund en fantastisk billede jeg tog for et års tid siden i New York. Jeg elsker den skyline.

Anne sagde ...

Ej hvor er Kenzo altså bare nuser på det billede! :)

Min computerskærm er der lige nu et billede af min hoppe plag som snuser nysgerrigt til min kat - de ser begge bare så søde og nysgerrige ud :)
Men jeg skifter nu jævnt tit billede :)

Malene uden R sagde ...

Anne - Delehunde kan være lige så gode som ens helt egen :) Mine forældre har 3 og elsker også dem alle :)

Anne - Jaaaah han er min lille charmør :)
Det er dejligt at høre, at I andre også er lige så tossede med billeder af jeres dyr som jeg er! :)