mandag den 3. oktober 2011

Hyggestunder!

Forrige fredag var jeg inde i byen og få fikset mine negle, så det nu er en skøn blå farve som pryder dem, og så er der lilla hjerter med et blåligt skær på ringefingrene og tommeltotterne.
Jeg mødte tilfældigvis Maria derinde og så gik snakken og pludselig sad vi og fik lidt let aftensmad på Penny Lane. Hvor er det bare skønt med sådan nogle impulsaftaler. Dem er jeg slet ikke god til - men vil klart prøve at være åben over for sådanne i fremtiden!

Jeg valgte en sandwich med tunsalat i mild chili-lemonmed rødløg, salater og grøn asparges. Den var let og lækker, men dog synes jeg prisen på kr. 75 var lige rigeligt. Men det er vist sådan priserne er derinde - bare tag et kig på kagerne :)
Og så forkælede Maria mig med et par nye natbukser fra Change! De er super skønne at have på og så er der jo muffins på! :)


2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iii hvor hyggeligt Malene :)og sikke da en fin forkælelses-gave at få. Natbukser bliver bestemt snart brugbare, for jeg er sikker på, at det "rigtige" efterårsvejr er godt på vej nu :)

Malene uden R sagde ...

Her har natbukserne været fremme i rigtig lang tid - det er nu så hyggeligt at kunne gå rundt i dem om aftenen, når alle pligterne udenfor hjemmet er ordnet, så man bare kan slappe af! :)