tirsdag den 11. oktober 2011

Tirsdagsfri!

Holder en velfortjent fridag i dag! Og så endda uden at være syg :)

Vi blev færdige med projektet i går og fik det samlet, så det ligger bare herhjemme og venter på at blive afleveret i morgen :) Og da vi også skulle have lavet projekt i dag ude på skolen, fik vi lov til at holde fri, nu når vi var færdige.

Endelig en dag hvor jeg er frisk, oplagt og fyldt med energi. Og så er der intet vand her i byen!! Det er lukket mellem 9-11.30 og håber dælme ikke at det tager længere tid. For der er stadig lidt vasketøj som skal ordnes og ville gerne nå at cleane huset. Dog skal noget af al energien også bruges på en cykeltur, en tur i haven og hvis jeg er heldig lidt tid på crosstraineren herhjemme.

Heldigvis fik jeg tappet en "lille" smule vand i går ;)
Morgenmaden bestod af amerikanske pandekager. Mums!
Jeg bagte en stor portion for lidt tid siden og frøs dem ned. Der kommer en opskrift her en af dagene!

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Århhh jeg elsker sådan nogle pandekager:-)

Malene uden R sagde ...

Ja, de er gode. Specielt godt at have en lille gemmer i fryseren :)