lørdag den 29. oktober 2011

I make up-lære!

Sidste fredag havde Matas besøg af en makeupartist, som kunne give gode råd og lægge make up, hvis man havde tilmeldt sig.

Jeg nåede at få en tid og kom derfor op i stolen og fik lagt lidt neutral fest-make up. Jeg er ikke en vild og farveglad pige, så jeg ville helst at det skulle være neutrale farver og intet vildt. Og så var klokken også kun 14.30, så skulle jo helst heller ikke ud og ligne noget farligt noget ude i byen bagefter! :)

Jeg fik et lille startkit med hjem. Fik er nok så meget sagt - det kostede 399,- Men da jeg ikke ved hvor god jeg bliver til at bruge det hele (jeg tager normalt bare mascare på og så afsted på arbejde eller til fest), så dette kit var jo fint, da det er små doser.

Vi skal til fødselsdag næste weekend så der må det komme an på en prøve, om jeg har lært lidt :)

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Det er ellers nogle lækre produkter du har købt! Håber du får held med at bruge det :)

Gad godt prøve at få lagt makeup engang, har jeg aldrig prøvet!

Malene uden R sagde ...

Ja, jeg håber jeg kan huske bare en smule af det jeg fik lært :)
Jeg har heller aldrig prøvet det, og tiderne i Matas plejer at være revet væk. Men den her gang var jeg en af de heldige :)
Er du Klub Matas-medlem? For de holder sådan noget makeup-halløj engang imellem på ½ time.