tirsdag den 4. oktober 2011

Gaaaaaab for en skoledag!

Efter en kort men kedelig dag i skolen med nogle forskellige øvelser i Excel er jeg endelig hjemme! Og det med tidligt fri var virkelig tiltrængt efter en elendig søvn i nat og en træls morgen.

Sengetøjet er nu sat over og der er lavet en kande te, så jeg snart kan få fordrevet min onde, onde forkølelse væk!
Og så må Søren svinge støvsugeren når han kommer hjem fra arbejder her i eftermiddag - han har jo trods alt weekend fra i dag, så det er vel det mindste han kan gøre!? :)

Inden jeg går i kast med opgaven, som skal laves her i løbet af skoleopholdet, har jeg lige siddet og luret i min nye AMO Kagebog :)




Den er vist ved mange bloggere her de sidste par dage, og jeg fik faktisk også fat i den for en uge siden i Føtex, men det er først i dag jeg lige har fået snaget i den og fundet lidt opskrifter jeg skal afprøve når julen nærmer sig. Jeg kan næsten ikke vente! :)
Hvis du ikke allerede har denne bog så synes jeg bestemt du skal købe den - opskrifterne virker nemme og der er ikke alle mulige mærkelige ingredienser i, som sprænger hele madbudgettet!

8 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Håber du får bugt med forkølelsen :)

Hehe, jeg har også anskaffet mig bogen, meeeeen jeg tror jeg undlader og skrive om den. Det er der vist blevet gjort fyldestgørende :) Hehe.

Jeg kan dog, ligesom dig, ikke vente. Uhuuuu, og på en dag som idag, hvor det rusker godt i træerne, ja så er det slet ikke til at vente :)

Malene uden R sagde ...

Tak det håber jeg også. Den er snart meget billigt til salg :)

Ja, der er blogget en del om den på de sider jeg følger ihvertfald :)
Ja, nu jeg sad og kiggede igennem fik jeg lyst til at lave marcipandrømmene - men jeg må hellere vente lidt - bare lige en måned ihvertfald! :)

Anne sagde ...

Jeg er stor fan af AMO bøgerne, de dækker over et bredt område og synes altid jeg får lyst til at bage noget, når jeg kigger i dem..

Jeg har udtænkt mig mange opskrifter deri, men dem jeg havde tænkt en del på, det er nogle af dem, du har taget billeder af :)
Især Marcipandrømme - dem kan jeg næsten ikke vente med at prøve :)


Håber snart du kommer af med den forkølelse - du må da snart have brugt din kvote :)

Anne sagde ...

Jeg har også fået fingre i den skønne bog og skrevet om den inde hos mig. Sjovt at sådan en relativ lille ting kan få os madbloggere til at samles:-)

Mange hilsner fra

Anne.

Merca sagde ...

Sjovt ikk, at hele "blogland" er helt oppe at køre over en kogebog fra Amo ! Skørt ikk ! Men jeg må jo tilslutte mig tosserne ;oP

Malene uden R sagde ...

Anne - Lige præcis :) Gode og nemme opskrifter.
Dem jeg har udvalgt glæder jeg mig ihvertfald meget til at afprøve, men der skal skam også afprøves lidt af bageopskrifterne. Men må vist indrømme jeg mest er en kagepige :)
Mange tak - jeg synes det er blevet meget bedre i dag, så jeg håber en eller anden har taget imod mit tilbud :)

Malene uden R sagde ...

Ja, det må vel bare påvise at det er nogle gode bøger, nu når så mange af os bloggere har fortalt om den og stolt fremvist vores eksemplarer :)

Malene uden R sagde ...

Merca - der er altid plads til endnu en i Amo-kagebøgernes klub! :)