lørdag den 1. oktober 2011

Start på weekenden!

Hvor har weekenden været tiltrængt!

Efter en omgang influenza her i ugen, som stadig hænger i kroppen, trængte jeg bare til at slappe af.

Jeg var på Café Stygge i går med nogle af lægesekretær-piwerne. Der var et Tempt-arrangement, men det var ikke den bedste oplevelse vi havde. Så mon ikke vi finder et andet sted til vores næste hygge-arrangement.
Min madoplevelse var god og intet at sætte en finger på. MEN at vente omkring ½ time på drikkevarer og 1½ time på vores mad, alt imens bordene omkring os fik mad før, selvom de kom senere end os, synes ingen af os var i orden. Og specielt ikke når vi først havde bestilt bord 19.30 - huha jeg havde nået at skrabe en ordentlig appetit sammen! :)

Vi startede lørdag formiddag med genåbnings-/flyttefesten i Performance, som er flyttet i nye lokaler i Urbansgade 21. Det er en af Sørens gode kammerater som har biksen og vi hyggede derinde. Der var lidt musik, sandwich, øller/sodavand og et godt gensyn med drengene. Og ikke mindst et længe ventet gensyn med en af de få piger i vennekredsen - de drenge der de kan sku ikke rigtig holde på deres kærester! :)
Anders, som ejer butikken, har lavet en Facebook side, som I kan se lige her. Der er dog ikke mange billeder af den nye butik, men mon ikke det kommer!

Vi havde desuden bettemanden med derinde, som næsten charmede alt og alle med sin fine butterfly og sin evne til at tigge! <3

Herefter kørte vi til Øster Hurup og fik en dejlig is. Jeg fik ikke taget is men den var heller ikke speciel. Dog var det den første is ever, hvor jeg ikke har valgt samme is til alle 3 kugler. Jeg valgte Daim, Marcipan og Ferrero Rocher. Mmmmmmh tror måske selv jeg skal prøve at lave en hjemmelavet Ferrero Rocher-is en dag!
Vi sluttede af med en tur på stranden, hvor bettemanden fik våde poter og brændt godt med krudt af!
Sådan et par oplevelser her og et skønt vejr kan lige holde mig kørende den næste uges tid.

Nu er Søren taget ind til nogle kammerater og kampdrikke (sådan ser det ihvertfald ud med de billeder de uploader på Facebook) og derfor er mig og bettemanden alene hjemme. Det er lidt træls, når jeg har savnet ham rigtig meget den sidste tid og godt kunne tænke mig en hygge-hjemme-aften. Så er det godt der er lidt Disney-film til DVD'en, en pizza som kom med hjem fra Aalborg efter afleveringen af Søren og en opgave som skal forberedes lidt til skoleopholdet, som starter på mandag!

Ingen kommentarer: