torsdag den 26. januar 2012

Har I mødt Fru KitchenAid!

Her snakker vi om min nye bedste ven, som jeg har valgt at døbe Fru KitchenAid <3


Jeg fik et længe ventet opkald fra Imerco om at de nu havde fået min KitchenAid hjem, som jeg fik i julegave, og jeg kunne hente den når det lige passede mig.
Jeg kunne ikke rigtig overskue det i dag, men på magisk vis fik bilen alligevel drejet rattet ud mod CitySyd da jeg fik fri og så blev den altså hentet hjem i dag alligevel! :)


Den er virkelig lækker og enkel i designet og jeg glæder mig til at begynde og bruge den!

9 kommentarer:

anse sagde ...

jaaa tillykke med den! jeg er sikker på du nok skal blive rigtig rigtig glad for den. den er faktisk rigtig stilet i sort. min er en fin baby lyserød..

Malene uden R sagde ...

Anna - Tak :) Er også sikker på mig og "hende" nok skal blive gode venner :)
Den er også rigtig sød i lyserød - men er nu glad for min i sort og håber den holder i mange år :)
Har du meget tilbehør til din? Overvejer selv en kødhakker udover den ekstra skål jeg har købt.

Kathrine sagde ...

Tillykke med den. Den er bare SÅ fed! :)

anse sagde ...

jeg har ikke købt tilbehør til den endnu. jeg overvejer meget glas skålen, kødhakkeren, men nok mest pastamaskinen.. det kunne være for sejt at lave sit eget pasta..
og ja jeg tror også vi får glæde af vores lækre maskiner i mange år!

Anne sagde ...

Nej hvor er jeg misundelig!! :)
Den er utrolig flot i sort, tror faktisk ikke at jeg har set den i sort før nu - det er nok fordi den bliver hurtigt udsolgt, for smuk det er den! :)
Jeg vil selv rigtig gerne have den i mørk lilla eller sort nu :)

Malene uden R sagde ...

Trine - Tak! Jeg er også helt hooked i den :))

Anna - Uuuuh har allerede en glasskål dertil men overvejer nemlig også meget kødhakkeren.
Vi må gå i tænkeboks! :)

Anne - Så er det bare med at spare op! :) Men det er selvfølgelig hårdt på en SU når man også gerne vil have det lidt sjovt med vennerne!
Jeg er vild med den i sort og synes den farve passer til næsten alt - ligesom hvid jo også gør :)

KageKonen sagde ...

Du bliver SÅ glad for den!!! Jeg bruger min mindst én gange dagligt.
Jeg har købt en ekstra skål - hvilket er helt uundværligt, samt råkostjernet, som også er en rigtig god ting at have.

God arbejdslydt :)

Marianne

KageKonen sagde ...

Ups... arbejdslysT ;)

Malene uden R sagde ...

Tak Marianne :) Selvom jeg ikke bruger den dagligt (endnu), så nyder jeg at se på den dagligt :)