søndag den 1. januar 2012

Mig fra A-Z!

Age - 23!

Bedsize - En skøn dobbeltseng (180 x 200).

Chore that you hate - Det meste som har med rengøring at gøre. Jeg var rengøringsnarkoman da jeg var yngre, men må have opbrugt min kvote!

Dogs - Har den skønneste franske bulldog Kenzo, som til dagligt lystrer under navnet bettemanden. Og snart håber vi at familien bliver udvidet med endnu en fransk bulldog, som skal lystre under navnet Norma!

Essential start to your day - At kunne sidde stille og roligt og spise morgenmaden. Ellers fungerer min mave bare slet ikke resten af dagen, da den ikke er glad for stress!

Favorite colour - Har altid været vild med grøn. Og det er da også limegrøn som har domineret vores hjem farvemæssigt de sidste par år.

Gold or silver - Guld.

Height - 174 cm! Er vist ikke vokset siden jeg var 15 :s

Instruments you play(ed) - Har aldrig været særlig musikalsk til trods for at jeg har sunget i kirkekor hver søndag i en del år af min barndom! Men på efterskolen gik jeg til guitar og det er jo et skønt instrument. Har selv min egen guitar og overvejer altid et par gange om året at genoptage den hobby.

Jobtitle - Er uddannet Assistent i Offentlig Adminstration ved Aalborg Kommune. Men pt. er jobtitlen lægesekretærelev!

Kids - Ingen endnu. Men ønsker mig brændende et par små poder! :)

Live - Klarup City! Havde svoret da jeg flyttede til Aalborg i 2007 at jeg aldrig skulle forlade midtbyen, men parcelhuset trak det længste strå!

Mothers name - Bettina.

Nickname - Malle.

Overnight hospitalstays - 1 stk. á 4 døgn i forbindelse med kold lungebetændelse og høj infektionsfare i sommeren 2011.

Pet peeves - Andres dårlige kørsel i trafikken! Bl.a. når de ikke blinker eller luller rundt ude i venstre vognbane og nyder udsigten.

Quote from a movie - "Life is like a box of chocolate - you never know what you're gonna get!" Måske er det derfor jeg altid helst tjecker hvad der er indeni chokoladen inden jeg tager et stykke. Jeg er vist ikke den mest eventyrlystne! :)

Right or left handed - Højrehåndet. Jeg bliver aldrig gode venner med motorikken i min venstre hånd! :)

Siblings - 1 storesøster (4 år ældre) og 2 halvstorebrødre (9 og 7 år ældre).

Time you wake up - Alt for tidligt! Vækkeuret ringer 05.30 og jeg sidder på min pind på jobbet kl. 07.15.

Underwear - Helst sort.

Vegetable you hate - Grønkål. Det lærer jeg vist aldrig at spise!

What makes you run late - Internettet er en god tidsrøver! Ellers kan det være min evige perfektionisme som gør at jeg bare liiiiiiiige mangler det sidste! Men ellers er jeg næsten altid i god tid - alt for god tid! :)

X-rays you've had - 1. Fik taget af mine lunger i forbindelse med kold lungebetændelse.

Yummy food that you make - Karrysuppe og flødekartofler - altså dog ikke sammen! :)

Udfordringen sendes ud til jer alle, som ønsker at fortælle lidt om sig selv her i blogland!

Ingen kommentarer: