tirsdag den 17. januar 2012

Ventetiden!

Jeg fik jo en KitchenAid i julegave af Søren, men det var desværre i den forkerte farve!

Vi fik derfor bestilt en ny mellem jul og nytår og i går måtte jeg så selv ringe til Imerco for at høre hvor den dog blev af (de lovede 2 ugers levering!).

Nu siger de så at den er i restordre, men de håber den er på hovedlageret fredag, så jeg forhåbentlig vil høre noget fra dem i næste uge!

Øv - jeg vil jo så gerne igang med at bruge den og se om den kan lette min hverdag lidt! :)

3 kommentarer:

anse sagde ...

den letter dit arbejde så meget. jeg forrærede mig selv en i julegave, og jeg bruger den mindst to gange om ugen.

Malene uden R sagde ...

Anna - Det er jeg glad for at høre! Men nu glæder jeg mig bare kun endnu mere til at den kommer hjem :)

anse sagde ...

ja jeg glæder mig bare til at se hvilken farve du har valgt, og se hvilke lækre ting du får den brugt til