torsdag den 19. januar 2012

Ophold ved Dr. Dyr!


Jeg ringede og bestilte tid til bettemanden ved Dr. Dyr her til morgen, da han har været irriteret over sine ører og kløet meget i dem over de sidste par måneder.
Vores egen dyrlæge har ikke ment der var noget at behandle, men jeg synes ikke den besked var god nok, og ønskede derfor en second opinion. Og det er jeg glad for at jeg bestemte mig for - det er min bankkonto dog bare ikke!

Bettemanden ligger nemlig pt. i narkose og skal have renset sine ører op! Jeg er elendig til at skulle aflevere ham og vide at risikoen for at jeg ikke kan hente ham igen er der! Men Dr. Dyr lovede at hun nok skal passe godt på ham!


Det plejer ikke at tage så lang tid at få renset ørerne op og han skulle være klar til at jeg kunne hente ham ved middagstid! Imellemtiden aner jeg ikke hvad jeg skal gøre af mig selv - måske jeg skulle støvsuge, nu jeg ikke har ham hjemme til at jagte støvsugeren :)
Men oveni dette er jeg også hjemme i dag pga. min mave og de bivirkninger medicinen giver mig. Jeg har snart ikke sovet i 3 nætter og grænser vist til overtræthed!

Mon ikke der skal soves middagslur når bettemanden igen er hjemme <3

Ingen kommentarer: