mandag den 16. januar 2012

Madplan uge 3!

Mandag - Spinatlasagne (Søren er på sejlads)

Tirsdag - Rester fra mandag (Søren er på sejlads)

Onsdag - Rugbrød med pålæg - evt. æg og rejer (Søren er på sejlads)

Torsdag - Rest fra fryseren - Kødsovs, evt. med kartoffelmos (Søren er på sejlads)

Fredag - Forloren hare

Lørdag - ???

Søndag - Lasagne

Når energien bare ikke slår til og Søren ikke er hjemme i hverdagen i denne uge alligevel, så er det altså bare rart med rester i fryseren, som blot lige skal varmes!
Og oveni det har jeg enorm kvalme for tiden - min læge siger at det er en rigtig graviditetskvalme!? Men bare rolig - det er ikke fordi der er bebs på vej :) Det er desværre pga. min nye medicin, som lige skal finde sig til rette i min krop og blive ordentlige optaget. Så skulle jeg gerne slippe for den voldsomme kvalme og forhåbentlig kun få kvalme engang imellem!

Men pga. denne kvalme vil madplanen måske ikke altid blive overholdt - det er jo aldrig til at vide hvad jeg får kvalme af bare at tænke på! :s

Ingen kommentarer: