fredag den 6. januar 2012

Tid til det hele!

Jeg har haft en fridag i dag og selvom jeg først startede på jobbet efter juleferien i tirsdags, har fridagen i dag bare virkelig været tiltrængt!


Så jeg slog vækkeuret fra i går aftes, men det skulle da ikke afholde Søren fra at ruske i mig 06.30 i morges og sige at jeg havde sovet over mig! Lige indtil han selv fandt ud af at jeg jo havde fri! Og så var der ikke mere søvn til mig, da jeg pga. medicinen jeg er på lige pt. ikke kan falde i søvn igen med mindre jeg virkelig er i søvnunderskud. Og det kan man jo ikke sige jeg var, da jeg gik i seng omkring kl. 21 i går!

Men så er dagen da brugt på noget fornuftigt! Jeg fik nemlig handlet et par småting i Føtex i morges, mens der ikke var særligt mange ude og handle - det er altså skønt at prøve engang imellem!
Og så kørte vi nemlig ud og købte trægulv til hele overetagen her i middags. Det er mange trælse penge at komme af med, men er sikker på at det bliver så lækkert i sidste ende. Så kan vi nemlig snart få lavet gulvet færdigt i stuen, så vinduerne kan skiftes og de gamle radiatorer kan pilles af og væggene kan fikses igen! Det bliver skønt at få et rum, som så er helt færdigt og renoveret! :)

Vi har absolut ingen planer for weekenden - men der skal nok laves et eller andet på huset!

Hvad er dine planer for weekenden?

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Lyder som en produktiv dag :)

God weekend!