mandag den 2. januar 2012

TILLYKKE! Og lidt af året som gik!

Vores lille hundebimse fylder 6 år i dag!


Jeg har lavet lidt fotospam af vores lille dreng, som jeg er så utrolig glad for at vi bestemt at overtage, da Sørens søster og svoger ikke havde overskuddet til at have hunde mere!
Og så synes jeg det kunne være en lidt sjov måde at fortælle om 2011 set fra hans syn!

Kenzo er en glad bette prutfis - og helst med legetøj og bolde ved sin side!



I februar underskrev vi papirerne på vores drømmehus og Kenzo skulle nu være vagthund med egen have, og vi flyttede derfor fra Aalborg midtby og vores lille fine elevator til Klarup og egen indkørsel! Og Kenzo var selvfølgelig med til at flytte :)



Der sker meget med huset i 2011 og det kommer der også til at gøre i de næste par år. Og Kenzo skal jo helst være med til det hele!




23. februar 2011 måtte vi passivt se til, mens han kæmpede en sej kamp! Han fik en diskusprolaps i nakken og blev opereret i Århus 24. februar. Vi måtte give ham væske i en sprøjte og fodre med små leverpostejhapsere mens han bare lå i sin kurv og ikke kunne gå.





15. april var arret allerede helet rigtig pænt og han var ved at få hår på brystet igen! :)

Hele denne situation var utrolig hård ved mig og jeg er ofte bange for at miste ham. Men han fungerer så fint i hverdagen og virker ikke til at have ondt særligt mange dage!

Men Kenzo er altid med på en festlig lejlighed


Og han elsker at lege med svigermors hund, Olsen, som nu også har været på besøg her ved ham i huset et par gange!



Jeg bliver fyldt af en uendelig kærlighed og varme når jeg tænker og ser på ham! Jeg tænker næsten, at det må være den følelse man får, når man ser på sit eget barn!?


Vi har ikke planlagt noget specielt i år for ham - heller ikke engang en lille lagkage :( Han har muligvis et mindre udbrud af mulig allergi, så det er striks "diæt" med hans foder og lakseolie og begrænset mængde af godbidder gennem dagen. Men mon ikke der bliver sneget en kyllingestang af hans favoritmærke ind i aftenhyggen! :)
Og ellers så har han jo haft os for sig selv hele dagen, da jeg har haft sidste feriedag og Søren kom hjem fra weekendvagt og nu har fri resten af ugen! Hvor heldig har man lige lov til at være på sin fødselsdag :)

3 kommentarer:

Anne sagde ...

Ej hvor en god fortælling af jeres år! :) Kenzo er jo bare al for sød med butterfly!! :D Og hvor godt at han er kommet sig godt efter diskusprolaps! Der er ikke noget værre end når ens små bimser er syge..

Sussi sagde ...

Stort tillykke til Kenzo :D Sikke dejlige billeder!

Malene uden R sagde ...

Anne - Jaaaah han er en bette charmør :) Og mit humør er bare meget bedre, når jeg ved at han også har det godt! Men uf den periode har været hård. Men han er kommet sig så fint og får ros af Dr. Dyr :)

Sussi - Mange tak! Han er vores bette fotomodel, så der er en masse at vælge imellem! :)