lørdag den 2. juli 2011

Hmmm!

Ja, jeg ved det godt. Det er ikke en særlig sigende overskrift. Men der bliver faktisk tænkt her i det bette hus :)

Regnen står ned i lårfede stråler og jeg aner ikke hvad jeg skal give mig til. Eller jov egentlig trænger hele huset til en rengøring og vi har stadig ikke fået skrubbet alle gulve rene for limpletter, fra når vi har sat filt på vægge og loft. Meeeeeeeeeen - energien er bare ikke til det.

Søren er til polterabend ved en kammerat i dag og jeg havde planlagt at tage ind til byen med en veninde og hygge og forkæle mig selv lidt med en trøje eller to. Men orker det simpelthen ikke. Og jeg magter slet ikke CitySyd med forældre som kører med hovedet under armen fordi ungerne skriger og de kæmper om p-pladser med alle de andre forældre. Nej nej så hellere blive hjemme og hygge med bettemanden
Han gider slet ikke udenfor i dag, så det er svært at få ham aktiveret :s For når man er en lille fransk bulldog med en kampvægt på små 13,2 kg så skrumper man jo når man kommer ud i regnvejret! Uha da! Men jeg har nu heller ikke noget imod at blive indenfor i dag :)

Og så kunne det jo være jeg fik bagt en ting eller to her i weekenden - jeg får nok ikke set meget til Søren imorgen, når de skal holde polterabend hele dagen i dag, så jeg må jo holde mig selv beskæftiget, for ikke at blive en kvinde fra IKEA-reklamerne :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Elsker når basse putter i vasketøjskurven :)