søndag den 27. november 2011

1. søndag i advent!

Julen er ikke længere det samme for mig. Jeg synes ikke jeg som sådan kommer i julestemning mere og heller ikke sådan glæder mig :(
Men måske det har noget at gøre med alt det som sker herhjemme for tiden. Man kan vel kun blive enige om at det er kedeligt ikke at have et køkken man kan komme lidt i julestemning i!?

Men til trods for min mangel på julestemning, så skal jeg jo ikke snydes for adventspakker :) Og dem står min "nissemor" stadig for :) Og Søren er også begyndt at få pakker - heldige ham! :)




I dag var det en fælles pakke med penge til julekalenderskrabelodder, chokoladeskum og lidt godbidder til bettemanden :)


Og bettemanden fulgte selvfølgelig godt med i hvad det var som skete :)


2 kommentarer:

anse sagde ...

årh hvor er det en sød julemor du har :) gid det var mig

Malene uden R sagde ...

Du kan også tro vi nyder det de få år der er tilbage. Vi er nok ikke lige så heldige den dag der kommer børn på adressen :)