fredag den 25. november 2011

Tankemylder!

Jeg sidder pt og venter på at min mor kommer og henter mig, så vi kan komme på sygehuset til en undersøgelse.

Jeg skal have foretaget en koloskopi i dag pga. min tarmsygdom, så derfor har jeg fastet fra i går kl. 15.00. Og derudover har jeg skulle drikke 2 liter forfærdelig væske, for at blive udrenset. Halvdelen er blevet kastet op og vagtlægen ville ikke gøre noget i går, så er nervøs for om jeg overhovedet kan blive undersøgt i dag.

Der er mange tanker i mit hovede for tiden - pga. alt det som sker med mig og min sygdom. Jeg har ikke delt så meget tidligere her på bloggen, men måske det vil ændre sig lidt den næste tid. Jeg kan ihvertfald mærke at jeg lige har brug for at fortælle lidt om det jeg skranter med for tiden.

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Puha det lyder bestemt ikke rart! Håber du kan blive undersøgt idag. Og håber du får en god weekend trods det hele :)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiih for pokker da Malene :( Det er jeg ked af at høre - håber din undersøgelse idag bliver "accepteret" så du kan få nogle svar på det sygdom, s det forhåbentlig også kan få en ende snart :(

Mht. bloggen, så fortæller du bare løs. Vi vil lytte/læse og hjælpe på bedst mulig vis her over det smarte internet :) Støtten er her hvis du vil have den ;)

Krydser fingre for dig idag.

Linebinevaskemaskine sagde ...

Uf jeg har været igennem hele den trummerum med kolonskopi, den ækle drik osv. Det er bestemt ikke sjovt og meget lidt behageligt :( øv!
Blog alt det du har lyst til og brug for :)

Malene uden R sagde ...

Tak hvor er I alle søde :)

Trine - undersøgelsen gik bedre end frygtet og jeg kan nu nyde weekenden. Både med julefrokost i aften og hygge ved min farmor og farfar søndag :)

Kristine - Tak hvor er du sød :) Det er bare dejligt befriende på en måde at kunne komme ud med alle sine tanker og følelser til relativt "fremmede personer" her på bloggen. Og ja så er det jo endnu bedre at der også er nogle som gerne vil lægge (ører) og øjne til :)
Undersøgelsen blev "accepteret" og jeg kunne jo så følge med på en skærm i tilstanden derinde. Og jeg blev selv forskrækket over hvor sygdomsplaget jeg egentlig er. Så det er klart jeg har smerter næsten dagligt.

Line - Åååååh har så ondt af alle som skal alt det her igennem. Jeg håber du er fri for de dumme undersøgelser mere. Jeg kan desværre nok se frem til dem med jævne mellemrum!