lørdag den 19. november 2011

Rikki Tikki Lagersalg!

Jeg har i dag været til Rikki Tikki Lagersalg i Mariager (ved Hadsund). Og nøj hvor var der mange mennesker!

Vi var så heldige at vi kender en medarbejder dernede, så vi fik VIP-indgang, og kunne derfor gå direkte ind af en bagindgang kl. 10,  da de åbnede dørene.

Og da vi kom ud efter lidt over 1 times hapsen inde i "lagerhallen", var der stadig vildt mange udenfor. Og nøj vi fik nogle blikke mod vores fyldte poser og papkasser - de ville vist også gerne ind og have fat i nogle af de billige ting :)

Jeg har forelsket mig i Medusa så det røg der mest af i min kurv :) Det eneste andet der faktisk kom i kurven var et Susanne Schjerning-pudebetræk til sofaen.

Dagens fangst!

Medusa Snemænd til ophæng - kr. 50.

Medusa Juledug med Rudolph'er - kr. 180 for 3 meter!

Medusa Juledug med Rudolph'er - i lidt mere udbredt model!

Medusa Juleservietter med Rudolph'er - kr. 15!

Medusa Lysestager - kr. 50!

Medusa Lysestager - kr. 50!
 
Medusa Kalenderlys - kr. 35!

Medusa Hr. og Fru Rudolph 2011 - kr. 150!


Susanne Schjerning Pudebetræk 40 x 60 - kr. 100!


5 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiiih altså, hvorfor vidste jeg ikke det? :O

Snyd, snyd snyyyd! men sikker da en masse lækre sager du fin med hjem. Misundelse er en grim ting, men jeg er grøn af det pt. :)

Sussi sagde ...

Wow en masse virkelig flotte og lækre sager! :D

Malene uden R sagde ...

Det afholdes også i morgen, så der kan du jo evt. smutte derned. Det er vist noget med at der bliver uddelt numre, og så kommer man ind i den rækkefølge :) Det er fra 10-15.

Uha nej ikke grøn af misundelse - det kan jeg ikke have :) Men de har nu nogle lækre ting, og jeg har vist rigeligt med julepynt nu - ihvertfald ifølge Søren :)

Kathrine sagde ...

Nøj nogle fine køb! Medusa laver de flotteste sager :)

Malene uden R sagde ...

Sussi - Ja, der var så meget at vælge mellem, at det var svært at stoppe igen :)

Trine - De laver nemlig dejlige ting og elsker deres lidt skæve vinkel - vi har flere forskellige ting herhjemme :) Absolut ikke sidste gang der ryger ting med hjem af det mærke :)