søndag den 13. november 2011

Update!

I dag er sidste dag at Søren er hjemme og kan lave gulvet. Fra i morgen er han ude og sejle i 2 HELE uger! Pt ser situationen sådan her ud
Vi når ikke at få fuget i dag, men svigerfar er lige kommet hjem fra 2 ugers ferie, så han har fået ekstranøglen og har tilbudt at komme og gøre det i morgen, mens jeg er på job. Hvor er det bare luksus!
Glæder mig helt vildt til køkkenet kommer 29. november. Det negative er dog at vi først skal have lavet væggene inden det kan sættes op, og så kommer de nye hvidevarer vi har bestilt (ovn, kogeplade og emhætte) også først 2. december.

Håber I nyder jeres køkkener derude i Blogland - for jeg savner godt nok mit! :(

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

HOLD UD MALENE :) Bare tænk på, hvor dejligt det bliver når du får dit nye køkken op :) iiih.

Malene uden R sagde ...

Ja, så skal der bages og laves hyggemad :) Mmmmmh!
Jeg gå pt og håber at der er nogle i vores familie eller vennekreds som laver noget med kartofler til aften, så vi lige kan få lidt andet end rugbrød :)