lørdag den 5. november 2011

Larmende Lørdag!

Vi ryddede baggangen i dag og Søren er nu gået igang med at banke gulvet op!
Det larmer HELT vildt og jeg siger at det er godt at vi ingen underboer har og at vores naboer er i den lidt ældre ende af aldersskalaen :)

Imens Søren arbejder i støvet og larmen prøver Kenzo at få sovet lidt - han er så stille i dag, så tror han har lidt ondt :(

Vi skal til 4 x 25 års fødselsdag i aften, så jeg regner med lige at nuppe en lille lur her lidt senere, så jeg ikke skal sidde og lege nikkedukke hele aftenen! :)

4 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Jeg håber Søren stopper med at larme, inden du skal have en lur ;) Måske du skulle tage bettemanden med, og dog - han ser ud til at sove ganske fint og tungt ;)

Rigtig god fødselsdag i aften :)

Malene uden R sagde ...

Der er heldigvis 3 døre jeg kan lukke ind til soveværelset fra baggangen - det må jeg se om det ikke er nok :)
Han er desværre stået op og vandrer forvirret rundt - han forstår ikke hvad det er som sker. Og må indrømme det gør jeg vist heller ikke helt :) Vi har bare støv over alt trods lukkede døre derud til! :(
Og mange tak! :)

Anonym sagde ...

skønt billede af den lille Kenzo, det gør mig ondt hvis han har ondt ...

Malene uden R sagde ...

Ja, han gør det jo til en leg at tage billeder af ham, med hans skønne udtryk :)