mandag den 21. november 2011

Fremskridt!

Vi har haft en VVS'er til at installere vores gulvvarmesystem, men da der var en fejl i brugsforvirringen, satte han det selvfølgelig ikke rigtigt til!
Han får nu betalt arbejdsløn for at få det fikset, og de havde heldigvis tid til at komme i dag, nu hvor jeg alligevel er hjemme pga. snot!

Så jeg synes da ikke I skal snydes for et nærbillede af mit skønne nye klinkegulv, som om ca. 1 uge kan få varme under sig! :) Det er åbenbart en længere proces når man lægger nyt gulv og sådan!

Jeg blogger meget om huset og alt det som sker herhjemme for tiden, men det er fordi det bare er så vigtig en del af min hverdag for tiden, og da jeg jo intet køkken har, så er det svært at blogge om mad og nye opskrifter! :)

Men snart håber jeg at der også kan komme lidt jul på bloggen og rigtig hygge-indlæg! :)

Ingen kommentarer: