fredag den 18. november 2011

Bettemandens juleforberedelse!

Så er der ingen udvej længere - når Kenzos julesokker kommer frem, så er vi tæt på 1. december :)
Når vi ikke har børn, så bliver Kenzo behandlet lidt som vores barn. Dog ikke pakket ind i tøj og båret rundt på konstant, men han bliver forkælet og han nyder det.

Så da jeg så at MaxiZOO nu også hænger hundenes julesokker op i butikken og giver adventsgaver, ja så skulle den mulighed da ikke gå bettemandens snude forbi :)
Du skal komme forbi i morgen lørdag 19.11.11 og aflevere sokken i butikken!

Han har også en på Aalborg Dyrehospital, så der skulle laves en ekstra i år, for at der også kunne komme en ud og hænge i MaxiZOO.

Jeg synes selv at resultatet er blevet okay :)






















Resten af aftenen skal bruges under dynen inde i sengen med en varm kop te og Vild med Dans og så håber jeg på at kunne få lidt søvn i nat. I løbet af den sidste 1½ time er jeg bare blevet mere og mere snottet! Orker næsten ikke mere elendighed mht. sygdom herhjemme!

Bettemanden har ihvertfald fundet sig til rette i sin kurv, hvor der pt er en masse tæpper, som venter på at vaskemaskinen bliver ledig til deres tur. Er simpelthen i gang med at vaske alt herhjemme, efter vi har støvet så meget med gulvet.

2 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Mig og Pixi skal også en tur i Maxizoo i morgen med en sok ;) de skal jo også have det godt de små

Malene uden R sagde ...

Godt at høre, at det ikke kun er mig som forkæler vovsen :)
Og ja, de skal have det så godt de bette vapsere! :)