søndag den 20. november 2011

Sygdom igen!

Jeg føler jeg lige har været syg, men alligevel har den valgt at overmande mig igen! Så jeg ligger i sofaen med dynen godt trukket op og snotpapiret indenfor en overskuelig rækkevidde! ØV!

Huset er ellers ved at komme til at ligne sig selv sådan nogenlunde - så godt man nu kan få det til at ligne uden køkken og et gulv som er banket halvt op i baggangen! Men der mangler stadigvæk en del at gøre rent og få styr på. Så sygdom kommer bare på et meget uheldigt tidspunkt.
Vi skal "heldigvis" ikke have almindelig arbejdsdag i morgen, men have noget temadag, så jeg tror at jeg bliver hjemme under dynen, hvis det ikke er blevet bedre. Vi skal være sammen med lægerne og sygeplejerskerne på afdelingen, og vil jo helst ikke smitte den faggruppe!

Næste uge byder på en masse udfordring for mig, og derfor håber jeg bare det bliver ved snotten og ikke udvikler sig som sidst til snot, hosten, manglende stemme og en ubeskrivelig ømhed i hele kroppen.

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

God bedring med dig, og god søndag aften! :)

Malene uden R sagde ...

Tak søde Trine! :)