søndag den 27. november 2011

Årets første julefrokost!

Jeg var til julefrokost med elevtøserne i går aftes. Jeg havde en dejlig aften med grin og skønne indslag - bl.a. i form af pakkerne fra pakkespillet :)

I får lidt fotospam her i resten af indlægget :)

Her er det fine julebord




Vores søde værtinde, som var så sød at lægge lejlighed til
 



Ømt billede efter pakkespil :)

 
Mig og Nicoline :)
 

Følgesvenden hele aftenen - Cola'en :)


Mandelgaven!


Et "lille" nærbillede af min make up og håret - endelig var jeg lidt modig og gjorde lidt ekstra ud af mig selv :)


Festen sluttede for mig lidt i 2 og jeg var hjemme og i sengen ved halv 3 tiden. Det er alligevel rimeligt godt klaret med en mave som drillede og en promille på 0,0 :)

Og jeg var vist glad for at det var en ædru fest for mig i dag, da jeg har været ude på de vilde veje med crazy blæst og hygge ved farmor og farfar med julemad og klejner!

Hverdagen kalder igen i morgen 5.40 når vækkeuret ringer. Øv!

3 kommentarer:

Theresa Søvsø sagde ...

Hvor er du smuk!
Ser ud som en super hyggelig aften :)

Kathrine sagde ...

Det ser hyggeligt ud! :)

Malene uden R sagde ...

Tak - det er sødt sagt Theresa :)

Vi havde en dejlig og hyggelig aften med gode minder! :)