søndag den 6. november 2011

Lørdag dagen derpå!

Jeg er helt kvæstet efter fødselsdagene i går! Til trods for at jeg kun fik en velkomstdrik og havde sovet længe og fået en eftermiddagslur, inden vi skulle afsted, er min krop helt drænet i dag! Jeg har hovedpine, kvalme og er svimmel. I kan tro vi var et kønt par nede i Fakta her for lidt siden, da Søren stod med tømmermænd og jeg næsten var ved at kaste op!

Så nu skal benene op i sofaen, madplan må være madplan og nedpakning af køkken må blive Sørens opgave imorgen. Det er træls at vi så allerede er kommet bagefter, før vi egentlig er kommet igang, men ingen af os er i stand til at stå bøjet over kasser med køkkengrej!

Jeg fik ikke taget et eneste billede i går, men I får lige et billede tyvstjålet fra Facebook
Det gik lidt hårdt ud over et toilet, som en af fødselarerne fik smadret i to dele - man bliver åbenbart ikke bedre til at styre sin brandert jo ældre man bliver!? :)

Ingen kommentarer: