tirsdag den 2. august 2011

Blog Award!

Jeg har fået en fin Blog Award af Trine og Rikke!

Reglerne for deltagelse er følgende:
 - Man skal linke til den, man har fået awarden af.
 - Man skal sende awarden videre til 5 bloggere, som har færre end 100 læsere.
 - Man skal besvare 5 spørgsmål

Hvorfor begyndte du at blogge? Jeg havde fulgt med på et par blogs igennem nogle måneder og havde det fint med blot at følge dem. Men en dag fik jeg lysten til selv at prøve at blogge og jeg synes at det er et skønt afbræk i min hverdag.
Hvilke blogs følger du? Min første blog jeg fandt var Kristines, da vi begge er på Hundegalleri.dk. Jeg faldt dog hurtigt over Birthes og synes begge blogs er inspirerende på hver deres måde. Kristines appelerer lidt mere til min årgang og min hverdag, men Birthe kaster sig ofte ud i nye og spændende opskrifter, som vækker min nysgerrighed i køkkent.
Jeg nyder dog at følge blogs som har et indtryk af en blandet hverdag med mad og oplevelser.
Favoritfarve? Hvis man ser på vores hjem, så skulle man tro limegrøn :) Men jeg har været glad for grøn i mange år og den farve holder vist ved en del år endnu :) Men jeg falder tit for modefarverne - derfor er lilla også ved at vinde en lille plads i hjemmet!
Favoritfilm? Jeg har ikke nogen speciel jeg kan sætte fingeren på. Men jeg kan både lide en action og en tøsefilm proppet med kærlighed, gråd og en forudsigelig slutning.
Hvilke lande ville du helst besøge og hvorfor? Vi vil begge gerne til USA og opleve både highway-livet og storby-livet. Jeg er vild med kulturen, men min opfattelse er mest baseret på filmenes og seriers indtryk af landet. Det kunne være dejligt at danne vores egen mening om det store land. Ellers drømmer jeg (og det forbliver vist kun en drøm) om en tur til Azorene eller Hawaii. Og så skal vi til England (London) indenfor nærmeste fremtid - det er vel et lille overkommeligt ønske :))

Så har I fået et lille indblik i mine tanker.

Jeg vælger at sende awarden videre til alle jer som måtte have lyst til også at dele jeres tanker med vi andre bloggere :)) De blogs som jeg følger og som har under 100 faste læsere har efterhånden fået awarden, så jeg vil ikke sende den igen. Og pt har jeg ikke overskud til at lede efter jer skønne bloggere derude i blogland, som er i opstartsfasen :)
Dog ville jeg gerne at Inge kiggede forbi og modtog denne blogaward - hun har altid et dejligt og positivt syn på livet! :)

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

Under indstillinger og så udgivelse, der kan du se om det navn du kunne tænke dig er ledigt :)

Så ryger alt med over på den nye automatisk undtagen dine faste læsere, de forsvand ihvertfald for mig desværre..