torsdag den 4. august 2011

Ændringer på bloggen

Jeg har gennem lidt tid gået og puslet med tanken om at ændre blognavnet og derved også adresse.
Det er flere personlige årsager som har gjort, at jeg nu lader "Den Nysgerrige Muffin" være fortid. Og derfor vil jeg heller ikke nævne det nye blognavn her i indlægget!
Søde Trine har hjulpet mig og jeg tror nu endelig jeg er klar til det :)

Håber nogle af jer stadig vil følge mig - jeg skal nok skrive mit nye blognavn til jer, når det hele er klaret og den er blevet fornyet lidt :)

6 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Så er jeg her også, kan se du ikke mistede dine læsere - skøøønt :)

Malene uden R sagde ...

Tilgengæld mistede jeg hele bloglisten. Så skal have lagt jer alle ind igen :( Men det går nok - nu håber jeg bare jeg kan få lidt mere "fred" på den her blog :))

Malene uden R sagde ...

Og velkommen til forresten - igen :))

Kathrine sagde ...

Tak :)

Er du blevet generet på din gamle blog?

Malene uden R sagde ...

Jeg har bare en mor og søster som synes det er helt iorden at følge med på bloggen og kommentere alt (på sms eller opkald) og blande sig. Og det blev jeg træt af, når jeg havde bedt dem lade være. Så nu håber jeg ikke at jeg er sådan lige til at finde igen.
Bloggen er mit sted hvor jeg gerne skulle kunne være mig selv og ikke være "bange" for hvad jeg opdaterer, hvornår jeg gør det og sådan nogle ting.

Kathrine sagde ...

Okay, ja det forstår jeg godt du synes var lidt træls :)

Håber du kan ha' dit fristed i fred så :)