onsdag den 24. august 2011

Pizza for 1!

Når Søren ikke er hjemme gælder det om at få dækket mine behov for lidt "anderledes" mad og afprøvet nye opskrifter.

I dag fik jeg afprøvet en lidt ny variation af pizza <3 Det er ikke den vilde kulinariske ingredienser på pizzaen, men lidt af det jeg kan lide og ønskede at afprøve
Søren er ikke vild med champignon så dem er der kommet en masse på! :) Derudover havde jeg længe ønsket at prøve mozzarella på pizzaen. Og det tror jeg heller ikke ville falde i god jord ved Søren - men så er det godt at jeg syntes godt om det :)
Jeg smurte en købt pizzabund med hjemmelavet pizzasovs, som vi fast har i fryseren i små bøtter. Derudover er der pepperoni (kan kun lide smagen og ikke at spise dem), oksekødsklatter, champignon og mozzarellaskiver. Ind i ovnen og hygge sig i 15 minutter ved 200 grader.
Mmmmmh dejligt nemt og så er der stadig rester til aftensmaden i morgen. Det er ikke det vilde mad jeg laver når Søren er på sejlads, har vagt eller bare ikke er hjemme.

Resten af aftenen skal bruges på sofaen under et nyvasket tæppe. Regnen er begyndt at falde mere kraftigt og så er der ikke noget bedre sted at være end på sofaen og hygge med tv'et :) Dog er der lige lidt vasketøj som skal lægges sammen først, så stuen kan blive fin og beboelig igen ;)

2 kommentarer:

Theresa Søvsø sagde ...

ENDELIG finder jeg en der har det på samme måde med pepperoni som mig haha...

MUMS hvor ser den bare god ud!

Malene uden R sagde ...

Det er skørt, at man kan have det sådan med noget mad :)
Den smager også godt - dog enkel. Men der er heldigvis rester til i dag :)