lørdag den 27. august 2011

Lørdag på sofaen!

Jeg nyder weekenden fuldt ud!

Jeg var inde i byen i formiddags og har nu brugt eftermiddagen og aftenen sammen med bettemanden <3 Min mave har været i ro i snart 1 døgn - og det er virkelig noget som kan gøre mig helt glad i låget :) Jeg må jo nyde det, de få gange den efterhånden er til at leve med!

I får lidt billedspam fra dagen, men jeg må advare jer - bettemanden spiller en stor rolle :)
Elsker udtrykket fra en Fransk Bulldog <3

Et stille øjeblik!

Han gør sig rigtig til <3

Bettemanden sad lige pludselig med sit yndlingslegetøj for tiden foran sig - det måtte jeg da lige tage et bette billede af!

Aftenhygge med studenterbrød fra bageren, banan i skiver, te og Nikoline-sodavand!

Close up!

Frøs lidt om fødderne, så de nye strømper måtte på :)

Efter "Vild med Comedy" på Zulu kommer Dumbo på skærmen!
Nogle gange bliver jeg overvældet, over hvor meget jeg elsker vores lille hund! Og han bliver selvfølgelig 100 år! ;)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Hahahaha, sikke nogle skønne billeder af bettemanden :) Hold op som han kan charme med det kamera ;)

Malene uden R sagde ...

Jeg knuselsker ham og er så glad for at vi tog ham ind i vores hjem, så han ikke skulle ud til nogle fremmede :)
Desværre ser han tit sur ud på billeder (fx det med hans legetøj), men engang imellem fanger jeg ham i et godt øjeblik :))