lørdag den 20. august 2011

Bryllupsklar!

En dejlig lang nats søvn kan gøre underværker for den næste dag!

Jeg skal til bryllup i dag :) Sådan et stort og fint bryllup med stor kjole og fin mad. Nøj jeg glæder mig!

Jeg prøver at få nerverne på plads, da jeg er så spændt på min venindes vegne. Men også pga. jeg skal helt alene afsted! Søren er ude og sejle og den fælles veninde som også var inviteret, har meldt afbud pga. mærkelige undskyldninger. Så det er også en udfordring for mig personligt at skulle sidde til en fest uden rigtig at kende andre end brudeparret. Men jeg er sat blandt deres venner og veninder, som gerne skulle have en dejlig og smittende humor :)

Gaven er klar og pakket om, så den er blevet lidt mere personlig :) Og nu er kjolen også på, så jeg snart er klar!


Bettemanden skal ud og leve ved svigermor og der nyder han at være :)

Ha' en dejlig lørdag! :)

Ingen kommentarer: