søndag den 14. august 2011

Søndagsjob!

Dagen står på praktiske gøremål
Vaskemaskinen kører på fuld fart og soveværelset og stuen har fået en let rengøring. Min energi er ikke til det vilde, men det er nu bare så rart når der er lidt orden på hjemmet!

Bettemanden har vist lidt ondt i nakken/ryggen efter sin diskusprolaps og har derfor sovet det meste af dagen væk, og har ikke sluppet mig ude af syne! Den kære lille prop <3

Jeg har dog fjernsynet til at køre i baggrunden med serier på Kanal 4 - det er dejligt der er lidt godt i TV engang imellem :)

Jeg har så meget at fortælle for tiden, men føler ikke jeg vil bombadere jer med indlæg. Jeg håber bare at min bloglyst fortsætter, nu hvor jeg endelig har fundet den igen!

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Altid skønt og få det huslige på plads inden en ny uge truer :)

For min skyld så bombarderer du bare, jeg er klar til og læse med ;) Nyd din bloglyst mens den stadig er der :)

Malene uden R sagde ...

Ja det er rart - og specielt når Søren kommer hjem imorgen efter weekendvagt. De mænd kan rode!

Hvor er du sød - jeg vil gå i krig med at udtænke blogindlæg inden længe :)