lørdag den 23. juli 2011

Big Spender-Lørdag + En tur i drivhuset

Puha det har været en dyr, men dejlig lørdag :)

Vi har været ude og købe ny sofa og vi kan nu bare gå og vente på at den bliver lavet og leveret. Det bliver så skønt med mere plads til gæster - men ikke mindst også bare til os selv :) Det bliver en hjørnesofa med chaiselong, så det bliver noget anderledes end den bette sofa vi har i dag
Ellers har vi bare hygget i dag og været ude og se på lidt køkkenelementer til det nye køkken. Men det blev ikke lige til noget vi købte - heldigvis for dankortet! :)

Ellers har Søren været ude og hente sin gamle Puch Maxi, som har stået ved hans mor, efter han købte den for nogle måneder siden. Og jeg tror at han nød turen hjem på den bette maskine
Jeg synes, at I skal have en lille rundtur i drivhuset, som er vokset meget siden sidst







Vores ene tomatplante er dog blevet så stor, at den nu vokser mod "taget" i drivhuset - det skal jeg lige have funde en løsning på, hvis jeg kan det, med mine grønne begynder negle :)

Og så elsker bettemanden at få en lille lur ude i drivhuset, mens jeg nusser lidt rundt derude
<3
Nu vil jeg daffe (ja, det er et af mine yndlingsudtryk i nogle perioder) ud i køkkenet og fikse en lille pizza, som er aftenens gourmet menu ;)

1 kommentar:

Kathrine sagde ...

God fornøjelse med pizza :)

Skønt med drivhus, gad jeg så godt ha!

Glæder mig til at se sofaen :D