torsdag den 14. juli 2011

En tur i frisørstolen!

Jeg fik endelig taget mig sammen til at få bestilt tid til en omgang klip og farvning af lokkerne. Og det kom der det her resultat ud af :)
Flot kommer jeg nu aldrig til at se ud i en frisørstol :)



Det er blevet så skønt med lidt lyse striber, og så var frisøren så sød at lave fletningen på mig - nu skal jeg bare finde en som kan hjælpe mig med at lave en lige så fin til brylluppet på lørdag! :)
Mht. længden er der ikke sket meget - jeg vil prøve at få det lidt længere, end jeg tidligere har haft
Billede fra juleaften 2010
Nu vil jeg nyde resten af aftenen i sofaen med et tæppe - for føj hvor er vejret ikke sommerligt i dag :(

4 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Hvor er det fint og sommerligt, og flot med fletningen! :)

Malene uden R sagde ...

Tak, Trine :)
Fletningen holder stadig i dag - helt utroligt :)

Kager skal der til sagde ...

Rigtig fint med striber, man føler sig bare mere frisk.. ikk

Den fletning burde du godt selv kunne lave.. Dejlig nem måde at blive fin uden.. det er over gjort...

Hyggehygge
Marianne

Malene uden R sagde ...

Marianne - du har fuldstændig ret. Det giver lidt ekstra her til "sommer"vejret :)
Jeg har endnu ikke kunne lave fletningen bare nogenlunde pæn :( Men jeg kæmper en brav kamp, for at blive selvlært :))