torsdag den 21. juli 2011

Fødselsdag og oprydning!

Vi skal ned og fejre min storebror og hans 30 års fødselsdag i dag! Jeg tror næsten at det er første år han selv holder sin fødselsdag - så i dag er jo en stor dag på flere måder ;)

Ellers skal dagen gå med at få lidt pynteting på plads, efter at vi igår fik malet loftet i køkken/stue og jeg fik bestemt mig for hvor vores vitrineskab skal stå :) Vi overvejer lidt at suse i IKEA efter en skænk, af samme mærke som vores vitrineskab
Hvad synes I om det?

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Tillykke med din bror!

Den skænk er bare flot, glæder mig til at se resultat :)

Malene uden R sagde ...

Tak Trine :)
Vi er desværre ikke suset derud endnu - men håber at Søren bliver frisk her i løbet af dagen, så den kan komme hjem og fylde på en meget tom væg :))