tirsdag den 5. juli 2011

Madplan uge 27!

Mandag - Pitabrød.

Tirsdag - Hotdogs.

Onsdag - Grill: Svinemørbrad med ovnkartofler, salat og sovs.

Torsdag - Svensk pølseret.

Fredag - Spisning med lægesekretær-piwerne.

Lørdag - Nudler i Rom.

Søndag - Tortillas.

Aftenens menu - hotdogs! :)
Jeg lavede faktisk madplanen allerede søndag og fik handlet ind til alle dagene - men jeg har ikke fået opdateret den herinde!

I dag har jeg tilbragt nogle timer ved mine forældre, hvor jeg har plukket jordbær sammen med min mor. Der er nogle pluk selv-marker i nærheden af dem, så der var vi ude og gå amok :) Det blev til omkring 8,5 - 9 kg på under 1 time. Det er godt klaret.
Hvad der er sket med bærrene - ja, det skal jeg nok fortælle om en anden dag! :)

Min krop er stadig forfærdeligt træt efter min kolde lungebetændelse. Så i dag hvor jeg har gået i en jordbærmark i en uvant stilling, ikke fået middagssøvn, kørt på landevej bag laaaaaaaangsomme bilister, skulle have styr på en del småting og det er den tid på måneden - ja, så er der bare ikke meget som hedder energi her ved mig. Mon ikke en god natsøvn kunne rette op på det :) Og så skal jeg ind til byen og bruge lidt penge imorgen - det burde give lidt fornyet og lånt energi :)

Sommeren er nu dejlig, med sine lange, lyse dage og fuglekvidder! :)

Ingen kommentarer: