onsdag den 13. juli 2011

Dagens ret og en tur i haven!

Menuen her i ugen står på "tøm fryseren", så dagens ret, frikadeller, er der ikke så meget nyt i. Men jeg synes alligevel ikke I skal snydes for et billede af min fine tallerken i dag

Jeg havde lavet en salat med tre-farvet pasta, for at få lidt sundt til kartoflerne og sovsen! :)
Frikadellerne var med et tvist af persille og chiliflager - mums det duftede godt på panden

Vi har igen i dag været ude og simre og se på ny sofa til stuen - vi har fået en del ting at tænke over nu.

Men jeg fik også plantet de sidste blomster, som vi købte forleden og har "plantet" dem i haven, så Kenzo forhåbentlig ikke roder rundt i jorden mere, og bliver helt jordet til. Han ser vild ud når han kommer ind fra en ordentlig jordbunke i haven!

Søren gik forleden igang med at gøre jorden omkring vores "sø" ren, og nu ser den så fin ud

Og så fik jeg den her høst fra drivhuset i dag


Tomaterne smager bare skønt! Hurra for drivhus og have, så jeg nu kan få fine tomater om sommeren. Søren kan ikke lide dem, så har dem helt for mig selv :)

Nu vil vi slappe af med X-Men - dejligt med en lille hjemmebiograf! :)

Ingen kommentarer: