tirsdag den 26. juli 2011

Roger - Over!

Jeg er simpelthen så træt i dag - hverdagen sætter for alvor sine spor igen. Men håber da jeg bare lige skal igennem ugen og så er jeg kommet ind i rytmen igen :)

Derfor er der hverken lavet madplan eller andet i dag. Og arbejdet er død og pine for tiden - desværre et irritationsmoment jeg tager med hjem :(

Jeg slapper af i sofaen med en lille skål is, godbid/stang til bettemanden og NCIS. Og snart kalder sengen, hvis jeg skal have en chance for at kunne finde mine øjne imorgen tidlig! :)

2 kommentarer:

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Sov godt Malene :) Håber dagen i morgen bliver bedre :)

Ps. godt og se, at mor og hundebimsen hygger sammen med hver sin snack ;)

Malene uden R sagde ...

Ja, han skal da ikke snydes for en snack :)) Han bliver helt vild når der er nye forsyninger med hjem fra indkøbene :)