søndag den 31. juli 2011

Weekend med sommer på!

I får lidt billedspam fra weekenden, som jeg har nydt med bettemanden, da Søren er på vagt.
Lækker pastasalat!
En stor stak hastejournaler som skulle skrives på arbejdet i fredags!

ALLE de andre journaler!! :s

Sådan her så min arbejdsdag ud i fredags i omkring 1½ time pga. systemnedbrud!
Mit første forsøg med en fletning i fredags til min svigerindes fødselsdag

Gaven - selvfølgelig med et præg af fransk bulldog :))
Frokosten lørdag - dejligt med en fryser fyldt med pølsehorn og pizzasnegle <3

En MASSE væske!
Når det bliver for varmt for bettemanden, er det godt med skygge i forhaven!

Solhygge i haven lørdag - Bettemanden har fået sit eget lille "telt" :)
Sådan ser han så ud når han hygger sig i jorden!
Store bunker vasketøj!
Jeg har haft en stressende uge på arbejde, hvor jeg er blevet smidt ud i alle mulige arbejdsopgaver jeg aldrig har arbejdet med, da alle andre er presset pga. ferie. Og fredag meldte min vejleder sig syg, så jeg sad alene med en hel etage med patienter, telefonen mv. Og systemnedbrud, så jeg bare kunne glo! Men jeg tror på at jeg er blevet stærkere af sådan en dag :)
Fredag eftermiddag var vi (bettemanden og jeg) til fødselsdag ved min svigerinde sammen med resten af hendes familie. Nyder virkelig at bruge tid med dem og er så glad for at min storebror (endelig) har fundet en kæreste han er i balance med! For det fortjener han.

Lørdag er gået med solbadning og hygge i haven. Og i dag har jeg ordnet lidt ting indenfor, da jeg simpelthen ikke kunne klare solen og varmen i dag. Puha det bliver en lang august, hvis al solen kommer der!

Det er desuden også 1 ÅR SIDEN, at jeg blev uddannet ved kommunen med den fine titel "Assistent med speciale i offentlig administration" - blev lidt småked af at tænke på at jeg ikke sidder med fast job og bedre indtægt end de pebernødder jeg får nu. Men om under 1 år har jeg færdiggjort to uddannelser og så er det slut med at uddanne mig mere :)) Pånær lige et par fag på kommunomen :)) Og så må I lige krydsefingre for at der er et job og venter på mig, når jeg er færdig. Det er vel kun fair :)

Ingen kommentarer: