søndag den 24. juli 2011

Sidste feriedag!

Så har vi sidste feriedag og Søren har vagt fra imorgen til næste mandag, så det bliver en hård uge, når jeg skal til at tidligt op igen og er alene om det hele herhjemme - jeg bliver bare aldrig morgenmenneske :)

Vi har brugt dagen på at hente lidt nyt til kælderen - det skal jeg nok blogge om her en af de næste dage :)
Men ellers så har jeg brugt eftermiddagen skiftevis i køkkenet og foran tv'et med touren :)
Jeg fik bagt pølsehorn, pizzasnegle og knækbrød. Der kommer opskrifter imorgen - men i dag er jeg alt for træt til at komme op af sofaen igen, og maven er ved at drille igen. Det har ellers gået fantastisk bedre i lang tid!!

Og Søren var så sød at sørge for aftenens menu - culottesteg på grillen med hjemmelavede ovnkartofler og Jensens Favorit sauce.

Men I skal ikke snydes for billeder fra i dag - så her kommer lidt fotospam :)





Ha' en dejlig søndag aften!

2 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Mums mums mums en masse lækker mad! :D

Håber i vender godt tilbage på arbejde igen og har haft en god ferie!

Malene uden R sagde ...

Ja, vores maver er rigtig blevet forkælet :))

Selvom vi ikke har været ude og rejse og vejret har vist sig fra sin mere våde side, har det været en skøn ferie :))