lørdag den 2. juli 2011

Højtbelagt!

Søren er til polterabend her i dag, og jeg har ikke hørt fra ham siden han tog hjemmefra - det må vel bare betyde at de hygger sig :)

Aftensmaden plejer ikke at være noget særligt når jeg er alene, og i dag var faktisk ingen undtagelse - og dog.
Jeg fik sådan en lyst til rugbrødsmadder og stegt torskerogn. Så det måtte det jo blive til :)
Stegt torskerogn bragte minderne frem om min mormor. Det fik vi ofte når vi fik frokost ved dem, så der blev sendt et par tanker til hende, mens jeg nød aftenens menu :)

Og den opmærksomme blogger kan nok se at jeg er vild med remoulade :) Jeg må simpelthen have fat i et glas pickles (har altid kun kunne finde det i Salling super) og så lave (hjemmelavet) remoulade!
Jeg hygger med lidt boksning på TV2Sport, men vil snart kravle i seng. Jeg bliver nok vækket engang i min sødeste søvn, når Søren er færdig med at fulde sig :)

2 kommentarer:

Michelle sagde ...

Nøj, hvor ser det lækkert ud:-) Er der nogetjeg elsker så er det smørrebrød med hele svineriet:-p Pickles på glas har jeg set både i Føtex og Søstrene Grene....

Malene uden R sagde ...

Jamen så behøver jeg jo slet ikke køre så langt - mums det skal indfanges her en af dagene :)
Det er ikke så tit vi får rugbrødder herhjemme til aftensmad, så når det sker skal de også være gode :)